Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 11
Pokaż wszystkie komentarzeNo właśnie, może ktoś czytał ile kosztuje kompresor do H2 i ile wytrzymuje , tudzież jak producent deklaruje trwałość silnika i innych kluczowych elementów motocykla, "szarpanych" na co dzień działaniem kompresora ?
OdpowiedzKogo to obchodzi, nikt tym nie będzie świata okrążał, to jest sprzęt do zabawy a nie liczenia każdej złotówki. Chcesz budżetówkę kup nc750.
OdpowiedzTy mi nie pisz o liczeniu każdej złotówki .Współfinansowałem zakup kilkunastu motocykli do wyczynu, że o silnikach , innych "drobiazgach" i pracy niemieckich mechaników nie wspomnę - to są dopiero koszty ! Nawet jeżeli chodzi o tani sprzęt do zabawy, jakim jest H2, wszelkie elementy kosztów są ważne, gdyż człowiek powinien szanować pieniądze, które zarabia.
Odpowiedzja np. mocno sie kieruje trwaloscia, bo zawsze lubilem katowac - wole miec pare koni mniej a silnik kuloodporny jak w dawnym bladym, zanim go popsuli na poczatku xxi wieku...a co do pytania kolegi wczesniej - dzisiejsze kawasaki to nie to sprzed 15 lat - jakosc poszla mocno w gore a tutaj decydujas sie na taka nowosc musieli zastsowac dobre materialy i technologie produkcji, zeby nie bylo wtopy- sadze ze to b. dobra jakosc made in japan ;)
OdpowiedzRozumiem, że potem sprzedajesz jako zadbany, "niekatowany" :)
Odpowiedz